<...λέξεις εγκλωβισμένες, στο συνειδητό, στο υποσυνείδητο, βρίσκουν διέξοδο, παίρνουν σχήμα, αποκτούν όγκο και χρώμα... Συλλαβές σκόρπιες, ενώνονται, πάλλονται, κι έρχονται στην κανονική τους σειρά και γίνονται εικόνα... Άηχες λέξεις του μυαλού και της ψυχής κινούν το χέρι και γίνεται η ζωγραφική μια απ τις αισθήσεις μου...
..Εκφράζω την ανάγκη για ισορροπία, ζωγραφίζοντας το είναι και το φαίνεσθαι, ακροβατώντας ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα, βουτώντας στα χρώματα των αντιθέσεων...>

Γεννήθηκα στα Τρίκαλα το 1962. Από το 1974 είμαι μόνιμη κάτοικος Αθηνών.
Στα 16 μου, άρχισα να παρακολουθώ μαθήματα ζωγραφικής στην ABC… Λίγο αργότερα έκανα προετοιμασία για την Καλών Τεχνών, αλλά στην πορεία επέλεξα την ΦΙΛΙΑΛ, σχολή μοντελίστ και σχεδίου μόδας... Μετά την αποφοίτηση μου , εργάστηκα εκεί για τρία χρόνια, διδάσκοντας σχέδιο.
Στην πάροδο του χρόνου, πέρα απ' τη ζωγραφική σε καμβά, ασχολήθηκα με τοιχογραφίες παιδικών δωματίων, σχολικά σκηνικά κ. α.

Ομαδικές εκθέσεις
Ζάππειο Μέγαρο
Χίλτον, <Money show>
Καμίνι, πολιτιστικός χώρος Γαλατσίου
Πνευματικό κέντρο <Μελίνα Μερκούρη> Κορυδαλλός
Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά
Πολιτιστικό κέντρο <Φλοίσβος> Παλαιό Φάληρο
Τρακασόλ, Λεμεσός Κύπρος
Πολιτιστικό κέντρο Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων
Time of Art Gallery, Κηφισιά
Conteporary Space Athens , Αθήνα
Αγκάθι- Καρτάλος, αίθουσα τέχνης , Αθήνα
Μουσείο Τσιτσάνη, Τρίκαλα
Ελληνογαλλικός σύνδεσμος, Κολωνάκι
Πολιτιστικό κέντρο Νάουσας, Πάρος
καθώς και σε πολλούς χώρους τέχνης.
Έχω συμμετάσχει σε αρκετά εναλλακτικά projects και φιλανθρωπικά δρώμενα .

Ατομικές εκθέσεις
Σταθμός μετρό Ακρόπολης, υπό την αιγίδα του ΣΤΑΣΥ 2017
Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά 2018
Αίθουσα Τέχνης Δήμου Περιστερίου 2019


Έργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές , Ελλάδα , Κύπρο, Γερμανία, Σουηδία...

Email: lena.vaka@hotmail.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο